Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Måndagen är här - IGEN

Av Yvonne - 20 april 2009 08:01

...måndag morgon är här och klockan har hunnit blivit 8.

Jag ställde klockan i morse för att kolla så att Jakob kom till skolan ordentligt, vilket han gjorde.

Nu är jag och lill-Tuvan uppe och leker.

Snart dags för frukost innan vårt besök för dagen kommer - Jenny och Ebba. Vi ska till Avesta en tur och där ska jag bland annat göra färdigt vad gäller Jaris 40-årspresent.

Ser ut att bli en solig dag i dag med och det känns BRA.

Förresten har jag dammsugit hela övervåningen oxå...gjordes direkt jag kom upp. Lika bra att rensa "godisförrådet" för lill-Tuvan...hon äter allt som ligger på golvet och skräpar.

Hörs på em...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 7 maj 2009 14:11

...jag har inspirerats av min vän Jenny och har bestämt mig för att börja blogga här i stället:   http://yvvesblogg.blogspot.com/   ...kul om ni tittar in på "mitt nya ställe" i framtiden... Ni får ha överseende med att jag ännu inte lärt mig alla ny...

Av Yvonne - 6 maj 2009 20:07

...lämnade lill-Tuvan hemma med brorsan (Timmy) en kortis när vi var och lämnade upp bilen som ska servas i morgon...se vad han hann med under den kortisen:  ...lill-Tuvan blev vattenfixad i håret... ...

Av Yvonne - 6 maj 2009 13:25

...jag och lill-Tuvan spenderade den här onsdagsförmiddagen på Öppis. 18 föräldrar och 21 barn hade hittat dit...så det var verkligen huset fullt. Fick till och med fika i två omgångar. Trötta i våra huvuden mötte vi upp Jari klockan 12 - för ett ang...

Av Yvonne - 5 maj 2009 20:13

...kvällens lyx är jordgubbar och glass...

Av Yvonne - 5 maj 2009 14:31

...nyss hemkommen från Jenny där jag blev bjuden på både fika och lunch. Det tackar jag för! Busungen jag tog med mig till Högfors blev en gos-unge. Se själva! ...är de inte goa - Ebba och lill-Tuvan? ...

Presentation

Omröstning

Vilken av dessa platser skulle du helst vilja bo på(om du var tvungen att välja någon)?
 Stockholm
 Göteborg
 Kiruna
 Sundsvall
 Malmö
 Mora

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards