Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Yvonne - 4 maj 2009 17:55

...många regnskurar har det blivit idag. Emellan skurarna har solen tittat fram och det gör den även nu...

Efter en god lunch hos mor och far shoppade jag lite nödvändigt ont på Coop. Därefter åkte jag hemåt igen.

Hann bara vara hemma en stund så kom Timmy och Patricia hit och fixade lite med projekt Norbergsdagarna.

Spagetti och köttfärssås stod på menyn nu i kväll och lite senare lyxar vi till det med jordgubbar och glass. Längtar redan till jordgubbarna även om jag är sååå mätt just nu.

Lill-Tuvan grejar runt här hemma och har börjat göra såna roliga grejer med armarna när hon blir glad...man kan inte annat än att bli glad själv.

Solong för en stund...eller 2.

Av Yvonne - 4 maj 2009 10:00

...då var det en ny måndag och en ny vecka igen.

Lill-Tuvan vaknade tidigt i morse så klockan 9 var hon trött igen så det var bara att gå och lägga henne.

I dag ska vi äta lunch med mamma och pappa i Fagersta. Jari möter upp oss där och gör oss sällskap över lunchen.

Ska passa på att handla lite på Coop innan jag åker hem.

Vi har en lugn vecka här hemma, då inte hela styrkan av barn finns här just nu.  Dags att packa lilla "utflyktsväskan" innehållande blöjor, tvättlappar, barnmat, sked och haklapp...

Förresten är det bara en sak i huvudet den här veckan...på fredag åker jag och Jenny till Ullared. Ska bli så kul...15 år sen jag var där senast.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken av dessa platser skulle du helst vilja bo på(om du var tvungen att välja någon)?
 Stockholm
 Göteborg
 Kiruna
 Sundsvall
 Malmö
 Mora

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards